Tuesday, 24/10/2017 | : : UTC+0
iNFOMAX.mk
Македонија
0C

АНКЕТА НА ,,ПАВЕЛ ШАТЕВ“: 88 проценти од граѓаните не го поддржуваат предложениот Закон за јазици

User Rating

Македонците и другите етникуми (без Албанци) кои живеат во Република Македонија имаат негативен став по однос на предложениот Закон за јазици. Граѓаните не го поддржуваат донесувањето на ваквиот закон и се чувствуваат изманипулирани од новата влада на СДСМ предводена од Зоран Заев, велат резултатите од вториот дел од анкетата спроведена од Институтот „Павел Шатев“.

Од испитаниците дури 88,1 процент лично не го поддржуваат предложениот закон.

loading...

Високи 80,9 проценти од испитаните граѓани сметаат дека усвојувањето на предложениот закон за употреба на јазиците ќе биде вовед во федерализација на Македонија.

Анкетираните во 74,8 отсто одговориле дека нема да поддржат распишување на референдум околу законот за јазици.

Граѓаните сметаат дека предложениот закон за употребана јазици не е во согласност со изјавите и уверувањата кои Заев и СДСМ ги даваа изминатиов период. 70,3 проценти велат дека тогаш СДСМ и Заев зборувале нешто сосема друго.

Висок е процентот (67,3) и на граѓани според кои предложениот закон НЕ е во согласност со Уставот на Република Македонија.

Анкетата е спроведена телефонски на цела територија на Република Македонија, во периодот меѓу 3 до 5 август на 1350 испитаници по однос на актуелни политичкo- општествени теми.

loading...

16 Comments

  1. Trajan

    Vazno Zaev znae
    Toj go podrzuva i sve e ispravno , ,ama narodot koj go ebe ZORAN ZNAE

    • Kostakos

      Toj ne krieše što ce da napravi ako bide izbran,n.p. nastapot vo švajcarija da ve podseti.

  2. Весна Спиркоска

    ХА,ХАААА ВРО ,ВРО НАМЕСТО ГО ДОСТИГНАВТЕ ДНОТО ОСВЕН ПАНЕЛИ БРИФИНЗИ И МЕРЕЊЕ ЕЈТИНЗИ ЗА НИШТО НЕ ВЕ БИВА ..ТОНИТЕ ЗАЕДНО СО МАКЕДОНИЈА И МАКЕДОНСКИОТ НАРОД СО ТАА РАЗЛИКА ШТО ВИЕ СТЕ КАМЕНОТ ЗАВРЗАН ОКОЛУ НОЗЕТЕ НА НАРОДОТ (ОНОЈ ДЕЛ ОД НАРОДОТ КОЈ СЕУШТЕ СЛЕПО ВЕРУВА ВО ВАШАТА “МОЌ”)И ГО ВЛЕЧИТЕ НА ДНОТО ,,А МЕЃУВРЕМЕНО з.з. ОСТВАРУВА ……ОСТААНАА САМО ДВЕТ ТРИ РАБОТИ И ПРЕД НОВА ГОДИНА ЌЕ ЈА ИЗБРИШИ МАКЕДОНИЈА ОД ЛИЦЕТО НА ЗЕМЈИНАТА ТОПКА ВИЕ ВРО И ПОНАТАМУ ЌЕ МЕРИТЕ РЕЈТИНЗИ И ЌЕ ДРЃИТЕ БРИФИНЗИ И ПАНЕЛИ И НЕМА ДА ЗАБЕЛЕЖИТЕ ДЕКА МАКЕДОНИЈА НЕ ПОСТОИ ..ЕДИНСТВЕН СПАС Е НАРОДОТ ДА ВИ СВРТИ ГРБ И ДА ГО СИМНИ САМ ОВОЈ ЦРПНАТ ОД МУРТИНО

  3. Goce

    Cekaj, cekaj. Ovaa cela rabota so jazicite, nema tek taka da zavrsi. Da se stisa kako sto ocekuvaat.

    Pa dragi Makedonci, pak glasajte gi, pa samo zamislete sto bi bil sledniot cekor. S Koreja ke moze da ni zaviduva..

    • Kostakos

      Ivanov moze da ne potpiše.

  4. Hans

    Ne ja davajte Makedonija na gupcite od Zaev i na belite šapki-Šiptarite….nikogaš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. СПС

    Доста со анкети! Пораснете веќе еднаш, доста си играте играчки!

  6. Prosphora

    Сепак до првата половина на 19 век Албанците се сосема малку во Полог, но тогаш турскиот амбасадор од албанско потекло Абдураман паша започнува насилно и масовно да населва областа со Албанци од северна Албанија [13]. Голем дел од старото бугарско население е насилно албанизирање, цели родови, како и многу жени и девојки под притисок на Тетовскиот албански паши [14]. Албанците од село Теарце се населени од тетовски паши од Мат, Долен Дебар и Призренската; Албанците од Доброще доаѓаат од Дебар и Люма. Во село Длъбочица, село стража и село Култино Албанците доаѓаат од Дукачин Люма. Во последното село Абдураман паша во почетокот на 19 век изгонува Бугарите и населил Албанци [15].

    Во областа Жеден од почетокот на 19 век живеат исклучително Бугари, но потоа почнуваат да се населуваат Албанци од Говор и Долни Дебар. Поради честите албански напади Бугарите од Полог масовно бегаат и напуштат своите села. Васил Кънчов во последната деценија на 19 век посетува Македонија и опишува дека во село Горно Фалище до 1860 година има 30 бугарски семејство, а во 1890 година е опустяло. Истото се случува и со селата Палатица, пепелниците, Форин и Чайле кои останале опустошени и празни [16]. Според македонскиот етнографија Трифуноски селата катран и Еребино ја делат истата судбина на опустошување [17]. На местото на опустошување куќи се населиле Албанци.

    Во село Лопушник во крајот на 18 век се населиле тројца Албанци и со “зулум” купуваат земјата од селаните, плаќајќи им само 60 гроша и така постепено Албанците населиле селото [18]. Бугарите од селото железен реката падне под ударите на качачките банди во почетокот на 19 век, а населението било убива за мали нешта [19]. Во село Симница првично се населиле три албански семејства од Мат и со помош на други доселеници од Албанија напаѓаат Симница и Симнишкия манастир. Сите калуѓери без еден убиени, игуменот на манастирот запален, а манастирот растури. Во 1936 година манастирот е обновен, но Бали повторно го уништуваат во 1943 година [20] Во село Џепчиште и сите положки села пред 200 година биле чисто бугарски и имало манастир “Св. Богодорица “. Кога сите селани се собрале на богослужба во манастирот муслимански Албанци го палат заедно со нив [21].

    • Kostakos

      Ne bre vulgar,ne ziveale vulgari tamo.

      • Анонимен

        Македонци тогава не са съществували, сръбски еничарчета. Гърция и Сърбия окупират българската територия, която наричате Македония. Затова и до днес там преследвате българите. Еничари

      • Анонимен

        Македония е българска, сърби и гърци се окупатори на Македония.

    • Kostakos

      Šiptarite palele , kolele isto kako i vulgarite. Bratja po zlocin.

      • Prosphora

        1912 година – Балканска војна – пораз на Отоманската империја – поделба на областа Македонија.
        1913 година – Втората балканска војна – Србија анектира Вардарска Македонија, Грција – Егејска Македонија, а Пиринска Македонија и Струмичко влегуваат во границите на Бугарија.
        1915 година – Вардарска Македонија е ослободена од бугарската армија за време на Првата светска војна
        1918 година – Вардарска Македонија повторно и Струмичко стануваат дел од Кралството на Србите, Хрватите и Словенците (од 1929 година – Кралството Југославија).
        1941 година – Вардарска Македонија е окупираа силите на Оската. Во поголемиот дел влегуваат како ослободители бугарски војници и областа административно е присоединета кон Бугарија (види: Бугарско управување во Вардарска и Егејска Македонија и Западна Тракија (1941 – 1944)). Западниот дел на Вардарска Македонија – Тетовско, Гостиварско и Струшките, остануваат под италијанска окупација и влегуваат во Албанија, како локалното словенско население е тероризирани од организацијата Бали Комбетар (види: Италијанска окупациска зона на Балканот (1941 – 1943)).
        2 август 1944 година АСНОМ прогласува формирањето на “Демократска федерална Македонија”, која во 1945 година официјално влегува во составот на СФРЈ како една од шесте републики.
        Во мај 1945 година завршуваат јазичните комисии на АСНОМ, на кои е измислен и стандардизиран македонскиот литературен јазик, преку воведувањето на македонска азбука и македонски правопис.
        Меѓу 1944 – 1956 година се остварува политички терор во Социјалистичка Република Македонија, при што по некои податоци се малтретирани, затворени, убиени или исчезнати над 23 000 лица.

        • Kostakos

          Makedonci i srbi so ista krvna grupa.

          • Анонимен

            Македонците сърбомани са сръбски еничари.

  7. Prosphora

    Зајас, село со мнозинско албанско население денес, до 1740 година била чисто бугарско православно село. Според етнографија Томо Смиљаниќ населението на Зајас знае своите муслимански предци до 7 колено, а од овие имиња продолжуваат имињата на нивните православни предци. Православните саринци биле “Шопки” еден дел се поалбанчили и исламизацијата, а други напуштиле [22].

    Село Цървивци е исламизацијата околу 1760 година Албанците нападнале селото на Велигден и убиле многу луѓе, поробени жени и се населиле како во своја куќа [23]. Село Бериково е исламизацијата околу 1785 година, кога Албанците исламизацијата жените и децата од селото, додека мажите им се на печалба [24].

    Дел од старото бугарско население од селото возач бега во Австро-Унгарија во крајот на 18 век, а оние кои остануваат се албанизирање [25]. Албанците од село Ягол се селат од село Блаце во Албанија околу 1830 година Во тоа време се албанизирање и село Твин. Во селата Поповяни, Другово и Белица првите Албанци се населиле од Дебар во 1840 година
    Иако доселувањето на Албанците во Дебарско крај започнува во 17 век, до 19 век мнозинството во Голо Брдо и Дебърскопо област е бугарско од христијани и муслимани. Во 19 век започнува албанизация на муслиманите и населување на Албанци од северна Албанија. По ова прашање пишува Васил Кънчов во својата “Македонија. Етнографија и статистика “.

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

loading...

Контактирајте Не

Контактирајте

Email: [email protected]

Phone: 071/547-011

Address: 1000 Скопје, Р.Македонија

Календар

October 2017
M T W T F S S
« Sep    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031