Објавено на:

Германија и Франција за модернизација на товарниот транспорт

t

Две железнички компании во државна сопственост инвестираат во проект за автоматско поврзување на товарните возови.

Во моментов, товарните вагони во Европа сè уште се спојуваат рачно, како и пред сто години, а процесот одзема многу време.

Deutsche Bahn и францускиот SNCF најавија милијарда евра инвестиции во модернизација на товарниот транспорт, што треба да ја забрза услугата низ Европа, барајќи од ЕУ финансиски да го поддржи нивниот проект.

Deutsche Bahn тестираше дигитално автоматско поврзување (DAK) на повеќе од 6.000 километри патека во нејзината родна Германија, како и во Австрија и Швајцарија, која треба да се прошири и во Франција.

За автоматско поврзување ќе биде потребна нова опрема за речиси половина милион товарни вагони во Европа, рече германскиот оператор, предупредувајќи дека е потребно решение на европско ниво бидејќи товарните возови често ги преминуваат границите.

Deutsche Bahn и SNCF предлагаат шест до осум милијарди евра инвестиции и бараат од Брисел правна и финансиска рамка за проектот.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Француски колумнист ги нарече властите аматери и…

Со воведувањето антируски санкции Европа се погоди…

Макрон ги потпиша протоколите за влез на…

Францускиот претседател Емануел Макрон ги потпиша протоколите…

Нови мерки за штедење во Германија: Јавните…

Германија го ограничува греењето на јавните згради…

Германското оружје се покажа како неуспешно во…

Германското оружје се покажа неуспешно во Украина.…

Германија планира да испрати војници во Босна…

Поради обидите на Русија да ја дестабилизира…