Добро утро со Инфомакс: Што е подобро- Безкофеинско или обично кафе?

t

Кафето е еден од најпопуларните пијалаци во светот. Многу луѓе уживаат да пијат кафе, но сакаат да го ограничат внесот на кофеин поради здравствени причини. За овие луѓе, кафето без кофеин е одлична алтернатива. Кафето без кофеин е исто како и обичното кафе, освен што кофеинот е отстранет, пренесува „Хелтлајн“.

Што е безкофеинско кафе и како се прави?
Безкофеинското кафе е кафе од зрна кафе на кои им е отстранет најмалку 97% од кофеинот.


Постојат многу начини да се отстрани кофеинот од зрната кафе. Повеќето вклучуваат вода, органски растворувачи или јаглерод диоксид. Зрната кафе се мијат во растворувач додека не се извлече кофеинот, а потоа растворувачот се отстранува. Кофеинот исто така може да се отстрани со помош на јаглерод диоксид или филтер за јаглен – метод познат како „Swiss Water Process“.

Зрната се без кофеин пред да започне процесот на печење и мелење. Нутритивната вредност на кафето без кофеин треба да биде речиси идентична со обичното кафе, освен што не содржи кофеин.

Сепак, вкусот и мирисот може да станат малку поблаги, а бојата може да се промени, во зависност од методот кој се користел. Ова може да го направи кафето без кофеин попријатно за оние кои се чувствителни на горчливиот вкус и мирис на обичното кафе.

Колку кофеин всушност има во безкофеинското кафе?
Важно е да се знае дека безкофеинското кафе не е целосно без кофеин. Всушност, содржи различни количини на кофеин, обично околу 3 мг по чаша. Едно истражување покажа дека 180 мл безкофеинско кафе содржи 0-7 мг кофеин.

Од друга страна, една просечна шолја обично кафе содржи околу 70-140 мг кофеин, во зависност од видот на кафето, начинот на подготовка и големината на шолјата.

Безкофеинското кафе е полно со антиоксиданси и содржи хранливи материи
Кафето е всушност единствениот најголем извор на антиоксиданси во западната исхрана. Безкофеинското кафе обично содржи слични количини антиоксиданси како обичното кафе, иако тие можат да бидат до 15% помали.

Оваа разлика најверојатно е предизвикана за време на процесот на кофеин. Главните антиоксиданси во обичното и безкофеинското кафе се хидроцинамичните киселини и полифенолите.

Антиоксидансите се многу ефикасни за неутрализирање на слободните радикали. Тие го намалуваат оксидативното оштетување и може да помогне во спречување на болести како срцеви заболувања, рак и дијабетес тип 2.

Безкофеинското кафе содржи и помали количини на некои хранливи материи. Една шолја безкофеинско кафе содржи 2,4% од препорачаниот дневен внес на магнезиум, 4,8% калиум и 2,5% ниацин, или витамин Б3. Ова можеби не изгледа како многу хранливи материи, но количините брзо се собираат ако пиете 2-3 (или повеќе) шолји кафе дневно.

Обичното кафе има неколку предности наспроти безкофеинското
Кафето е веројатно најпознато по своите стимулативни ефекти. Ја зголемува будноста и го намалува чувството на замор. Овие ефекти се директно поврзани со кофеинот, кој природно се наоѓа во кафето.

Некои од бенефитите од обичното кафе директно се припишуваат на кофеинот, а безкофеинското кафе, логично, ги нема истите ефекти.

Еве неколку придобивки што веројатно се однесуваат само на обичното кафе:

го подобрува расположението, време на реакција, меморијата и менталната функција.
го забрзува метаболизмот и согорувањето на маснотии
ги подобрува атлетските перформанси
го намалува ризикот од блага депресија и суицидни мисли кај жените
Сепак, повторно вреди да се спомене дека истражувањето за обичното кафе е многу пообемно од она што е достапно за безкафеан.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

СДСМ за две години потрошиле 2 милиони…

СДСМ се фатени на дело како ги…

Добро утро со Инфомакс: Што е подобро-…

Кафето е еден од најпопуларните пијалаци во…

Добро утро со Инфомакс: Шест видови храна…

Доколку не сте утринска личност, будењето рано…

Добро утро со Инфомакс: Пет најдобри утрински…

После водата, чајот е вториот најпродаван пијалак…

(Видео) Нацев: На Балканот не се очекува…

По денешната ескалација на Украинската криза, во…