Неверојатно: Познат тренер открива 11 митови и вистини поврзани со слабеењето – Сите сме правеле огромни грешки

t

Здравствениот тренер ги разоткри некои од најчестите митови за губење на тежината кои не водат на погрешен пат – и откри совети за трајно губење на тежината.

Грејм Томлинсон од Велика Британија, автор на книгата „Слабеење без губење на умот“, објасни дека оние кои држат диета можат да станат жртви на следењето на „најгласните“ совети, а не на најдобрите, вклучувајќи ги популарните мантри за слабеење, како што се „не јаглехидрати“ и „никогаш не јадете после 18 часот“.


Во реалноста, сите овие тешки и брзи правила е речиси невозможно да се следат до буква и луѓето се чувствуваат обесхрабрени и несреќни кога неизбежно не успеваат. Често тоа доведува до тоа да го отфрлат режимот за слабеење уште пред да започнат.

„Вистината е дека ако сакате да изгубите тежина или да го промените начинот на исхрана, не треба да одите на посебна диета или да страдате од митови за исхраната“, вели тој за FEMAIL, додавајќи дека наместо тоа, клучот е умереноста. и едноставни промени кои се создаваат со текот на времето.

Стапувањето на вага секој ден или недела е најчестиот метод што луѓето го користат за мерење на напредокот кога се обидуваат да изгубат маснотии.

Слушнав грозни приказни за луѓе кои се дехидрираа цел ден, па тежат помалку и избегнуваат јавно понижување во нивниот клуб за слабеење.
Овде, Грејм ги открива 11-те диети митови кои можете да ги заборавите засекогаш – и што да правите наместо тоа ако сакате да видите трајни резултати…

Ако луѓето тежат помалку или повеќе во споредба со вчера или претходната недела, им се кажува дека напредуваат или пропаѓаат.
ВИСТИНАТА: Вашиот метаболизам не запира, ниту се менува според времето од денот

Апсолутно можете да јадете после 18 часот без да се здебелите – клучот е вкупниот внес на калории во текот на денот.

Но, ако грицкањето над оброците, особено навечер, придонесува за вишок калории, можеби ќе сакате да го решите ова и да преземете нешто.

Стапувањето на вага секој ден или недела е најчестиот метод што луѓето го користат за мерење на напредокот кога се обидуваат да изгубат маснотии.

Слушнав грозни приказни за луѓе кои се дехидрираа цел ден, па тежат помалку и избегнуваат јавно понижување во нивниот клуб за слабеење.

Ако луѓето тежат помалку или повеќе во споредба со вчера или претходната недела, им се кажува дека напредуваат или пропаѓаат.

ВИСТИНАТА: Тие ваги мерат многу повеќе од телесните масти

Нашата тежина ги претставува мускулите, водата, храната и често облеката, а тежината на нив може да варира на дневна или неделна основа.

Тежината на водата, на пример, може драматично и привремено да се промени во однос на потрошувачката на јаглехидрати и сол на една личност. Наместо тоа, обидете се да фотографирате напредни фотографии.

Овие се многу попрецизна алатка за мерење на краток рок и ви овозможуваат да не ја зависите вашата самодоверба од некој број.

МИТ 2: ИЗБЕГНУВАЈТЕ ГИ ЈАГЛЕДИТЕ ЗА ДА СЕ ИЗГУБЕТЕ МАСНОСТА

Не постои научен доказ кој вели дека ќе изгубите маснотии со забрана на јаглени хидрати.

Оние кои ни кажуваат да забраниме леб и тестенини или да одиме на кето може да најдат некоја слаба индивидуална студија за да ја поддржат нивната агенда за ниски јаглени хидрати. Но, ригорозната наука извлекува заклучоци од широк опсег на студии, а има огромен број докази кои потврдуваат дека дефицитот на калории резултира со губење маснотии.

ВИСТИНАТА: Фокусирајте се на додавање протеини, а не на одземање јаглехидрати

Можете да јадете каква било мешавина од протеини, јаглехидрати и масти, се додека вкупниот внес на калории е помал од согорувањето на калориите, но се покажа дека консумирањето најмалку 1 g протеин на кг телесна тежина секој ден е корисно за губење маснотии.

Тоа е затоа што протеинот согорува повеќе калории за време на варењето и ни помага да се чувствуваме посити.

Маснотиите се најкалорискиот макронутриент со 9 калории по грам.

Тој е означен како предизвикувач на маснотии бидејќи големите количества на масти содржат големи количини на калории. Но, јадењето маснотии инхерентно не дебелее.

ВИСТИНАТА: Можете да јадете маснотии и да изгубите тежина

Вкупните калории треба да бидат наше клучно внимание.

Исто како јаглехидратите, не постои ригорозна наука која сугерира дека мастите се тие што ве дебелеат.

Диетата со висока содржина на масти може да го отежне контролирањето на внесот на калории во споредба со добро балансирана со протеини и јаглехидрати, но можете да јадете маснотии и да изгубите тежина.

МИТ 4: ТРЕБА ДА СЕ ЗАПИШЕТЕ ВО теретана за да изгубите тежина

Салата стана синоним за управување со телесната тежина, бидејќи многумина се убедени дека треба да се откажат од скапите членарини ако сакаат да ги отстранат телесните масти.

ВИСТИНАТА: Правењето активност во која уживате ќе ви помогне да ги одржите целите за губење маснотии

Иако може да биде корисно, за некои, кога станува збор за мотивација и други цели освен губење на тежината, секоја активност по ваш избор е исто толку веројатно да ви помогне да изгубите тежина.

Вежбањето од секаков вид, дури и одење, придонесува за вашиот калориски дефицит.

Клучот е да пронајдете активност во која уживате доволно за да продолжите да ја правите редовно – започнете така што ќе ја правите само 15 минути на ден и надополнете.

Барањето пријател да ви се придружи ќе ви помогне да се придржувате до тоа, бидејќи го разочарувате вашиот пријател ако не се појавите. Колку повеќе уживате во нешто, толку подолго ќе се држите до него, што ќе ви помогне да ги одржите вашите цели за губење маснотии.

МИТ 5: ЈАДЕЊЕТО ПО 18:00 ВЕ ДЕБЕЛИ

Овој е навистина смешен и зачуден сум што сè уште добива кредибилитет во некои кругови.

Тврдењата како „вашето тело не може да ја метаболизира храната навечер“ или „храната што ја јадете навечер се претвора во сало затоа што не се движите да ја согорите“ се неосновани и искрено смешни.

ВИСТИНАТА: Вашиот метаболизам не запира, ниту се менува според времето од денот

Апсолутно можете да јадете после 18 часот без да се здебелите – клучот е вкупниот внес на калории во текот на денот.

Но, ако грицкањето над оброците, особено навечер, придонесува за вишок калории, можеби ќе сакате да го решите ова и да преземете нешто.
Ако се борите целосно да се откажете од вечерните закуски, обидете се да ги замените за опција со пониска калорична вредност – на пр. Замената на Марс бар од 51 g за сладолед од 51 g Марс го намалува внесот на калории за 88 калории.

Иако потрошувачката на понискокалорични верзии можеби не е веднаш значајна, тие може да бидат во одреден временски период.

Ако го замените вашиот дневен Марс бар во текот на една година, би потрошиле 32.120 калории помалку.

МИТ 6: ПУТЕРОТ ВО КАФЕТО Е ДОБРО ЗА СЛАБЕЊЕ И ЗА ЗДРАВЈЕ

Од сите дезинформации што ги обиколуваат, оваа е можеби најсмешната.

Луѓето кои го промовираат овој пијалок тврдат дека тој ви помага да изгубите маснотии, ве прави „отпорни на куршуми“, ви дава повеќе енергија и ја чисти мозочната магла.

ВИСТИНАТА: Ваквите тврдења се псевдонаука

За губење маснотии, додавањето на стотици калории путер (храна со многу калории) на пијалок што може да се конзумира за неколку кратки минути е бесмислено.

Што се однесува до енергијата, најверојатно имате повеќе енергија затоа што сте пиеле кофеин, стимуланс.

Но, можевте да го направите ова без да додадете купишта заситени масти кои, доколку се продолжи со текот на времето, може негативно да влијае на вашето кардиоваскуларно здравје.

Ако сакате да изгубите маснотии, добра идеја е да го намалите обемот на калорична храна. Ако сакате да го намалите ризикот од кардиоваскуларни болести, добра идеја е да се намали потрошувачката на заситени масти.

Промената на она што го пиете во текот на денот може да ви помогне да изгубите тежина, но ова не е начин да го направите тоа. Наместо тоа, има многу едноставни нискокалорични прекинувачи што можете да ги направите – на пр. Обидете се да го префрлите вашето големо лате со полномасно млеко, за мало лате од 2% млеко или полна кока-кока-кола со нула шеќер.

МИТ 7: РАСТИТЕЛНИТЕ МАСЛА СЕ ЛОШИ ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЈЕ

Неодамна видовме бран од таканаречени здравствени гуруа кои растителните масла ги означуваат како токсични и отровни и ги фалат кокосовото масло и путерот (со густи заситени масти) како здрави. Ова не може да биде подалеку од вистината.

ВИСТИНАТА: Растителните масла можат да имаат корист за кардиоваскуларното здравје

Растителните масла се незаситени и премногу заситени масти, со кои се богати работи како путер и кокосово масло, може да го подигнат ЛДЛ холестеролот, што резултира со зголемен ризик од кардиоваскуларни болести. Доказите се јасни.

Ако уживате да готвите со маслиново масло или да го додавате во храната што ја јадете, науката вели дека тоа ќе биде од корист за вашето здравје, а не ќе му наштети.

МИТ 8: ВЕГАНСТВОТО Е ПОДОБРО ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЈЕ

Многумина тврдат дека едноставното јадење на растителна исхрана автоматски ќе го подобри вашето здравје.

ВИСТИНАТА: Животинските производи се исто така богати со витамини и минерали

Ова е целосно за реализација на контекстот. Ако претходно сте имале диета богата со преработени, неквалитетни животински производи, тогаш префрлањето на диета базирана на растенија веројатно ќе го подобри вашето здравје.

Но, ако моментално имате диета богата со свежи, висококвалитетни животински производи со висока содржина на витамини и минерали, а исто така вклучува и многу растенија, веганството едноставно ќе ги елиминира важните хранливи материи од вашата исхрана.

Мислам дека сите можеме да се согласиме дека јадењето повеќе растенија е од корист за нашето здравје, но вклучувањето квалитетни животински производи сепак може да ја поддржи нашата благосостојба.
Без разлика дали сте од растително потекло или не, зголемувањето на количината на 7-10 порции овошје и зеленчук дневно колку што е можно почесто ќе придонесе за подобро здравје со текот на времето.

МИТ 9: ​​800 КАЛОРИИ ДНЕВНО Е ОДЛИЧНИ ЗА ГУБЕЊЕ МАСТИ

Еден од најпопуларните методи на исхрана во последно време е да јадете само 800 калории дневно за да изгубите маснотии.

ВИСТИНАТА: Можете да јадете многу повеќе од 800 калории дневно, а сепак да изгубите тежина

За да изгубите маснотии, треба да создадете калориски дефицит. Но, сакате да биде одржливо за да можете да се држите до него и да уживате во вашиот живот – да не се чувствувате гладни и летаргични.

Следењето 800 калории дневно е или неодржливо или нарушување во исхраната што чека да се случи. Покрај тоа, сите ние сме различни големини и имаме различни потреби за калории. Ова екстремно намалување на калориите најверојатно ќе ве направи мизерни.

Можете да јадете многу повеќе од 800 калории дневно, сепак да изгубите маснотии и што е најважно, да бидете среќни. На пример, 35-годишна жена, 5 стапки 6 и тежи 80 килограми може да изгуби маснотии со внесување 1.600 калории дневно, дури и ако не вежба многу, или дури 2.200 калории дневно ако е многу активна.

Иако губењето на маснотиите ќе потрае подолго, веројатно ќе биде многу поодржливо и попријатно.

МИТ 10: ИМА „ДОБРА“ ХРАНА И „ЛОША“ ХРАНА

Многумина тврдат дека јадењето поединечна храна нè прави здрави или нездрави, често тврдат дека специфичната храна нè прави слаби, дебели, лекува или предизвикува болест.

ВИСТИНАТА: Овој став може да го оштети менталното здравје

И покрај поттикнувањето страв, ниту една храна поединечно не ве прави дебели или нездрави, исто како што ниту една храна не ве прави слаби или здрави.

Бројот на калории и хранливи материи што ги внесувате со текот на времето дефинира колку телесни масти имате и придонесува за тоа колку сте здрави.

Не треба да се тепате себеси поради тоа што нарачате готова храна бидејќи тоа е само еден оброк од десетици илјади консумирани во текот на вашиот живот. Освен тоа, вашиот следен оброк може да ве врати на вистинскиот пат.

Верувањето дека некои намирници се лоши може да доведе до чувство на вина откако ќе ги јадете, што е и непотребно и страшно за вашето ментално здравје.

Можете да ја вклучите вашата омилена храна и сепак да ги постигнете вашите цели. Клучот за добро физичко и ментално здравје е да имате рамнотежа на хранлива храна и оние помалку хранливи намирници што исто така ги сакате.

Исто така, има тенденција да ве натера да сакате повеќе лоша храна. Ако ти кажам да не мислиш на светло жолта мечка, што направи само? Мислевте на светло жолта мечка.

Упатството да не се прави нешто ја става идејата во вашата глава. Колку повеќе се фокусирате на тоа да не јадете чоколадо, толку повеќе се фокусирате на чоколадото.

Ако потрошите помалку време посакувајќи чоколадо и ја задоволите таа желба на начин што ја поддржува вашата севкупна исхрана, тоа ќе ги намали шансите за емоционални превирања, прејадување со вина или срам.

МИТ 11: ВАШАТА ТЕЖИНА ЈА ДЕФИНИРА ВАШАТА ВРЕДНОСТ

Бројката што го претставува односот на целата ваша маса со земјата не може да ја одреди вашата вредност за светот.

ВИСТИНАТА: Слабеењето не ве прави подобра личност

Општеството ни кажува дека ќе станеме подобри луѓе со губење на тежината, наместо да нè уверува дека губењето килограми нема никаква врска со нашата вредност како луѓе или со нашата вредност за светот. Слабеењето е едноставно намалување на постојните телесни масти.

Тоа е физиолошка промена. Тоа може потенцијално да ве направи посреќни и поздрави, но освен тоа, ништо друго кај вас не се менува.

Иако вашиот мозок може да работи за вас, тој може да работи и против вас. Понекогаш, за да се потсетите на реалноста, треба да ја држите под контрола.

Кога се борите со негативните емоции за себе, запомнете дека додека имате храна, удобен кревет и покрив над главата, сè друго е релативно безначајно.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Неверојатно: Познат тренер открива 11 митови и…

Здравствениот тренер ги разоткри некои од најчестите…