Решени 561 барање од граѓани преку електронската адреса 24@skopje.gov.mk на Град Скопје

Преку електронската адреса за комуникација со граѓаните 24@skopje.gov.mk, Град Скопје ги решава секојдневните барања и проблеми на граѓаните.
На оваа електронска адреса граѓаните можат да пријавуваат проблеми, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа.
Од Градот информираат дека досега на адресата пристигнати се 618 барања, решени се 561, а во фаза на решавање се 57 барања.
Најголемиот број од поднесените барања на граѓаните се за решвање на проблеми од животната средина, за постапување на градските инспектори, прашања за даноци и комуналната хигиена.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Скопје знае колку значи солидарноста: Луѓе масовно…
Граѓаните масовно донираат облека, храна, хигиенски средства…
Посебен режим на сообраќај утре во Скопје
Министерството за внатрешни работи ја информира јавноста…
Тешка сообраќајна несреќа во Скопје: Загина пешак
Вчера во 13.40 часот во СВР Скопје…
МВР во акција: Серија апсења во Скопје
На 28.01.2023 во 18.40 часот на подрачјето…
Рекордна посета на Зоолошката градина за овој…
Зоолошката градина во Скопје денес ја посетија…