Решени 561 барање од граѓани преку електронската адреса 24@skopje.gov.mk на Град Скопје

t

Преку електронската адреса за комуникација со граѓаните 24@skopje.gov.mk, Град Скопје ги решава секојдневните барања и проблеми на граѓаните.

На оваа електронска адреса граѓаните можат да пријавуваат проблеми, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа.


Од Градот информираат дека досега на адресата пристигнати се 618 барања, решени се 561, а во фаза на решавање се 57 барања.

Најголемиот број од поднесените барања на граѓаните се за решвање на проблеми од животната средина, за постапување на градските инспектори, прашања за даноци и комуналната хигиена.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

(Видео) Христовски: Го остваруваме ветеното, се намалуваат…

Директорот на Јавно Претпријатие „Градски Паркинг“, Бојан…

Полицијата пуштена на најјако, само во Скопје…

Министерството за внатрешни работи во текот на…

ВМРО-ДПМНЕ: Додека граѓаните мака мaчат да врзат…

Секој ден, нов скандал од страна на…

Мицкоски: Задоволен сум Арсовска, затекна лоша состојба…

Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ во гостувањето во емисијата…

„Градски паркинг“ ги намали цените за паркирање…

Управниот одбор на јавното претпријатие „Градски Паркинг“…