August 10, 2020, 6:32 am

ЗАПАМЕТЕТЕ СИ ЈА ОВАА СЛИКА: Како се градеше Македонија додека беше „режимот“, а каква ќе биде откако ќе си замине „животот“!

Поврзано

Неофицијално се откриваат имињатa на новиот премиер и министрите

Политичките партии веќе разговараат, покрај изборната програма и нивната хармонизација, и за евентуалните имиња во ресорите што тие ќе...

Се чисти компpoмитиpaниот кадар во СДСМ, Пендаровски и понудил на Шекеринска амбасадорско место во САД

Претседателот Пендаровски на Шеќеринска и понудил амбасадорско место во Америка, но таа го одбила, дознава Алфа. Веднаш побаравме одговор...

СДСМ мора да избере: Албанец премиер или опозиција

Многу шпекулации, но нема сигурни информации за составот на новата влада. Партиите не споделуваат детали за разговорите меѓу лидерите,...
- Advertisement -

[kopa_block_quote class=”e.g. kopa-blockquote-1, kopa-blockquote-2″]Зачувајте си ја сликата и да остане запишано во историјата како се градеше додека “режимот” беше на власт- пишуваат Твитерџиите откако се обелодени дека Заев ја стопирал изградбата на автопатите Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид[/kopa_block_quote]

Ваквата реакција следи откако Заев наредил стопирање на градежните работи на двете автопатски делници Миладиновци – Штип и Кичево – Охрид. Ова го потврдил Зоран Заев при средбата со кинеската амбасадорка Лин Лисјен, соопшти Владата, пренесуваат сдсмовските медиуми.

 

Заев засега не сака да открие кои се проблемите поради кои е сопрена изградбата на двата автопата додека новиот министер за транспорт и врски Горан Сугарески не подготви детална информација, но за досегашните сознанија ја информирал кинеската амбасадорка.

Според медиумите блиски до СДСМ, за делницата Миладиновци – Штип не бил потпишан анекс на договор за продолжување на градежните активности, додека на делницата Кичево – Охрид дошло до несовпаѓање на проектираната и веќе изведената траса, поради што градежните активности се сопрени.

Поради запирањето на изградбата на автопатите, илјадници луѓе ќе останат без работа, пат нема да има, а вложените средства ќе бидат без резултат.

Двата автопата се градат со кредит од 500 милиони долари од кинеската Ексим банка. Ги гради кинеската компанија Синехидро, а подизведувачи се македонските „Гранит“ и „Бетон“. Автопатот до Штип требаше да биде пуштен на 1 мај годинава, а Кичево – Охрид би требало да биде завршен до крајот на февруари 2018 година.

Твитерџиите потсетуваат и на тоа како изгледаше Македонија додека СДС последен пат беше на власт. Сите капитални инфраструктурни проекти беа запрени, меѓу кои и еден од највиталните, односно пругата кон Бугарија.

 

4 КОМЕНТАРИ

Latest News

НА ДЕНЕШЕН ДЕН: Во 2001-ва од пoдметнати миHи кај Љуботенски бачила 3aгинаа осум бранители на Македонија

На 10 август 2001 година во 08,00 часот на месноста викана Љуботенски Бачила на шумскиот пат меѓу село Љубанци...

НА ДЕНЕШЕН ДЕН: Во 2001-ва од пoдметнати миHи кај Љуботенски бачила 3aгинаа осум бранители на Македонија

На 10 август 2001 година во 08,00 часот на месноста викана Љуботенски Бачила на шумскиот пат меѓу село Љубанци и село Љуботен, возило на...

Ekcплозијата во Бејрут cpaмни сè околу, но во православната црква недопpeн остана олтарoт

Само 12 минути пред разорната екплозија, свештеникот Јуил Насив со децата ја напуштил неговата грчка православна црква „Свети Димитрија“ во Бејрут. По силниот удар,...

Денеска е Св. апостоли Прохор, Никанор, Тимон и Пармен

Според календарот на МПЦ (Јулијанскиот календар) денеска е 28 јули. Денеска е Св. апостоли Прохор, Никанор, Тимон и Пармен. Овие се четворица од ѓаконите на првата,...

Неофицијално се откриваат имињатa на новиот премиер и министрите

Политичките партии веќе разговараат, покрај изборната програма и нивната хармонизација, и за евентуалните имиња во ресорите што тие ќе ги водат. Бидејќи наголемо се шпекулира...

More Articles Like This