November 28, 2020, 11:08 am

Тајното оружје на Bugatti- Повторно уништувач на рекорди?

Поврзано

Maybach S-Class:Максимум во секој аспект

Кога се зборува за Mercedes-Maybach S-Class тогаш тоа се прави со посебен респект. Англиските мајстори за луксузни лимузини се...

Toyota Yaris GR: Јапонска џебна ракета

Во време кога повеќето производители или ги укинуваат или ги електрифицираат лутите верзии на своите модели, во Toyota се...

Ниcкoтo eceнcкo coнцe e oпacнo зa вoзaчитe

Со доаѓањето на есента доаѓа и ниското сонце, а тоа е многу опасно на патот. Затоа се препорачува возење...
- Advertisement -

Пред само неколку недели видовме како SSC Тuatara направи Гинисов рекорд од 532 километри на час. Bugatti не одолеаа да не го покажат нивното тајно оружје во потрага по најбрз хипер автомобил.

А како, кога се на постојан удар на конкурентите кои секојдневно вадат модели посилни од 1700 коњи?Последниот пример на хипер автомобили што ќе излезе од замокот во Мулуз, а ќе биде наменет, барем сега како стојат плановите, само за возење на патека има едноставно име Bugatti Bolide.

Тој е претставен како технолошки концепт бидејќи со него радикално ќе ја намли тежината на каросеријата околу иконскиот осум литрен W16 мотор кој располага со четири турбо полначи. Комбинацијата на 1.850 коњи со целосна тежина на возилото од само 1.240 килограми ќе даде извонреден сооднос на тежина и сила на моторот од само 0,67 килограми по коњска сила!

Тоа го прави најекстремен , бескомпромисен најбрз и најлесен комцепт во историјата на компанијата. Неговата максимална брзина надминува 500 км/ч што е побрзо и од болидите од формула1, а легендарната Нордшлајфе на Нурбургринг (долга 22 километри) ја помина за само 5:23,1 минути!

Осум литрениот W16 мотор развива подеднакво сила и вртежен момент. И двете вредности се 1.850 развиени за користење исклучиво на тркачка патека. Моторот и менувачот се оптимизирани за високи оптоварувања.

Вградени се нови турбо полначи чии лопатки се димензионирани да произведат поголем притисок и сила при големи брзини на моторот. Понатаму нема да навлегуваме во техничките податоци. Доволно е да се каже дека главниот инженер Франк Готцке става трет потпис на еден Bugatti, веднаш по Veyron 16.4 и по Chiron. Него му требаа само осум месеци да створи сосема нов модел околу познатата основа со W16 мотор и погон на сите тркала.

Latest News

Седумдесет и шест годишен cтpyмичaнeц co бacтyн вo paкa ги мoтивиpa млaдитe дa дapyвaaт kpв

Седумдесет и шестгодишниот Панче Николов, кој досега дарувал крв над 120 пати, со бастунот во рака се уште ја...

Пpивeдeнo лицe oд Скопје зa cтopeнo paзбojништвo

Триесет и осумгодишен скопјанец е приведен вчера за издржување притвор во Затворот Скопје за сторено кривично дело „разбојништво“. МВР денеска соопшти дека скопјанецот А.З. е...

Во Јапонија peкopднo згoлeмyвaњe нa нoви cлyчaи нa кopoнa

Јапонското Министерство за здравство денес потврди дека 2.530 лица се разболеле во последните 24 часа, што е најголем дневен биланс на новозаболени лица од...

Фаучи: Baкциниpaјтe ce дypи и aкo cтe ce oпpaвилe oд Koвид-19

Водечкиот американски експерт за инфективни болести Ентони Фаучи ги советуваше Американците кои веќе имале коронавирус, или претпоставуваат дека го имале, да се вакцинираат веднаш...

Heмa цpн peкopд кoj Филипче нe гo coбopи, бoлницитe бeз киcлopoд и кpeвeти

Лагите и неспособноста на Венко Филипле резултираат секој ден со десеттина починати, а вкупно скоро 1.700 починати. Македонија е на врвот на европската листа по...

More Articles Like This