Шокантни сведоштва на преживеаните од авионската несреќа

  • November 30, 2016

Членот на екипажот од паднатиот авион кој превезуваше фудбалери од Бразил Ервин Тумири е еден од шестмината луѓе кои ја преживеаја трагедијата во која пак загинаа 71 патник на авионот.

A police officer works at the wreckage site of a chartered airplane that crashed in La Union, a mountainous area outside Medellin, Colombia, Tuesday, Nov. 29, 2016. The plane was carrying the Brazilian first division soccer club Chapecoense team that was on it's way for a Copa Sudamericana final match against Colombia's Atletico Nacional. (Photo/Colombia National Police via AP)

Тој навел дека преплашените патници почнале да скокаат од своите места и да врескаат откако авионот почнал да паѓа, само неколку минути пред планираното слетување во Меделин.

Тумири навел дека го преживеал падот бидејќи во клучниот момент се однесувал според безбедносните процедури и не паничел.

-Ги ставив торбите помеѓу нозе и заземав положба на фетус, што се препорачува во состојби кога е загрозена безбедноста во авиосообраќајот, рекол Тумири пред спасувачите кои жив го пронашле во урнатините на леталото на компанијата Лумиа.

Химена Суарес, една од стјуардесите во авионот исто така преживеала и за локални медиуми рекла дека сите светла во авионот биле изгасени во моментот кога леталото тргнало во слободен пад.

-Ништо понатаму не се сеќавам“, наведува Суарес.

Медиумите пренесуваат и дека пилотот од авионот Мигел Кирог го испуштил горивото од резервоарот во моментот кога сфатил дека леталото со кое управува ќе се урне, како при пад на авионот би избегнал експлозија и ја оставил можноста некој од патниците да преживее.

Се верува дека неговата идеја ги спасила животите на шест луѓе, но таа информација не е потврдена од официјални извори и истражителите разгледуваат како авионот не експлодирал пред да падне, шпекулирајќи дека останал без гориво.

Сепак, овие сознанија, на кои се додаваат и прашањата како се движел авионот пред пад, односно кружно движење во траење од неколку минути над местото на кое се урнал, може да доведат до заклучок дека механички или технички проблем ја предизвикал трагедијата и дека не било можно безбедно да се приземји леталото.

Претходно «
Следно »