ВНИМАВАЈТЕ ДА НЕ БИДЕТЕ ИЗМАМЕНИ И ВИЕ: Лајонес прогласен за измама во Италија, компанијата ќе плати казна од 3.2 милиони евра

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Следејќи комплексни истраги, на состанокот на 19 декември, ИЦА конечно ја утврди неправедноста на рекламниот систем што го користи компанијата Lyoness Italia S.r.l. за промовирање меѓу потрошувачите формула за готовина за купување на стоки. Оваа формула, која ветува процентуален рефундирање на парите потрошени од купувачите на купувачи во поврзаните трговски друштва на компанијата), е неправедна, бидејќи вклучува и пирамидална шема за продажба, којашто Кодексот на потрошувачи ја класифицира како нефер и измамна комерцијална пракса.

Споменатиот систем за промоција, под изговор на опишаната предност во однос на предност во готово, всушност се состои од регрутирање на голем број на потрошувачи кои по преземањето на улогата на трговски претставници се обврзани да платат многу висока цена за влез (2.400 евра) за да пристапат прво ниво на комисии и да ја започне својата “кариера” како Премиум Lyconet Маркетинг. Потоа, тие мора да регрутираат други потрошувачи и да направат дополнителни исплати за да бидат потврдени и да напредуваат во нивната “кариера”.

Истражувањата покажаа дека можноста за добивање на одложено ослободување од готовина во однос на набавките е, всушност, секундарен аспект (околу 1/6 од вкупните приходи) од економскиот обем генериран од системот Лајонес. Всушност, за да се добијат износите на Shopping Points на високо ниво – механизам за наградување на планот за компензација – потрошувачите-членки и дополнителните членови кои ги регрутира мора нужно да вршат плаќања. Се покажа дека неколку десетици илјади потрошувачи ги платиле парите потребни за пристап, учество и останување во системот, но само мал број од нив успеале да постигнат важни позиции.

Управата, исто така, утврди дека карактеристиките, условите и прописите на системот за промоција на Lyoness се претставени на погрешен и измамен начин, без да бидат соодветно разјаснети во поврзаните промотивни настани или веб-страници; Покрај тоа, таа не успеа да прикаже одредени основни информации кои задолжително се потребни за далечинско маркетинг, како што се информации за постапување со побарувањата на клиентите, правото на повлекување и местото на надлежност.

Затоа, во предвид на бројните докази собрани и со соработката и поддршката на Специјалната монополска единица на Guardia di Finanza, ICA ги заврши постапките со наметнување на Lyoness Italia S.r.l. вкупна казна од 3.200.000 евра.

За жал, Лајонес успева да продолжи да мигрира од земја во земја откако ќе биде фатен или ќе се сруши регрутирањето на локалните инвеститори.

Lyoness, исто така, се обиде да ја маскира шемата со преименување на “accounting units” во “тshopping units” и промена на името на компанијата во Lyconet и неодамна, Cashback World.

Во која земја Лајонес ќе мигрира, откако ќе го загуби својот најголем инвестициски пазар, останува да се види.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This