March 28, 2024, 12:04 pm

ПЕПСИ И КОКА КОЛА СО НOВИ ПPOМEНИ: Нaмaлувaњe со шeќeрoт и огpaничyвaњe на рeклaмитe

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Големите светски производители на бeзaлкoхoлни пијалаци доброволно презедоа нови обврски за намалување на шeќeрoт и за ограничување на рекламирањето.

Според документот наречен Кодекс на доброволни обврски се планира до крајот на 2024 година да се намали шeќeрoт во бeзaлкoхoлнитe пијалаци за 10 проценти, да се воведат помали шишиња односно помали од 500 милилитри, како и да има истакнато информации за составот на пијалакот.

Големите производители на бeзaлкoхoлни пијалаци „Пепси“, „Кока Кола“ и други соопштија дека ќе го потпишат Кодексот.

Додека производителите на руска територија ќе го ограничат рекламирањето на бeзaлкoхoлни пијалаци односно нема да се рекламираат на телевизија, радио и во печатените медиуми, а исто така нема да се делат бесплатни пијалаци во близина на училишта и градинки.

Продажбата на газирани бeзaлкoхoлни пијалаци во период од октомври 2018 до септември 2019 година е намалена за 4,9 отсто, а продажбата на пијалаците без шeќeр е зголемена за 21,6 проценти.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This