Во 2009 година, Rolls Royce додаде ново возило во нивното портфолио, нешто сосема поразлично од дотогашниот „Phantom“, кое што резонираше со многу купувачи и за брзо стана најпродаваниот модел на брендот во сите негови 116 години постоење.
Новиот „Ghost“ има за цел да го продолжи тоа наследство и да ја продолжи традицијата.
Но тоа не е се. Новиот „Ghost“ е кулминација од долгогодишно следење на трендовите на купувачите на овој модел, и рефинирање на нивните потреби и барања како што само „Rolls Royce“ може да ги исполни.
Покрај освежувањето на предната маска, новиот „Ghost“ ја дели платформата со поголемиот „Phantom“ и „Cullinan“ со новата алуминиумска архитектура на шасијата.
Ентериерот е беспрекорен како што му доликува на овој бренд, без штедење на материјали.