Брзината не е причината за нecpeќата: Имаме многу чуден пожap кој е причинат за жpтвите, немаме објаснување како изгope автобусот

Поврзано

- Advertisement -
- Advertisement -

Бугарските власти ја намалуваат брзината од 120 на 90 километри на час на патот Драгичево – Долна Дикања на патот „Струма“ каде се случи тешката автобуска несреќа во коајшто загинаа 45 лица, соопшти министерката за регионален развој, Виолета Комитова.

Сепак бугарските власти иако признааат дека овој пат има маани, сепак велат дека главната причина за несреќата е пожарот што избувнал во автобусот.

– Не можеме да тврдиме дека зголемувањето на максималната брзина од 120 километри на час е главната причина за несреќата. Грубоста на површината на патот е во прилично добра состојба. Во однос на заштитната ограда наречена „рибја опашка“ истата ги исполнува стандардите. Наводно, несреќата не била со голема брзина, но избувнал пожар. Имаме многу чуден настан – пожар, што мислам дека е главната причина за жртвите. Немаме објаснување како точно изгоре овој автобус, додаде таа.

Историјата на овој пат започнува во 2002 година со одобрен технички проект и градежна дозвола. -Првично се работеше за рехабилитација на патот Е79. Во 2006 година има дополнителна дозвола за изградба на патни клучки. ACT 15 е издаден во 2007 година и има ограничување на брзината од 90 km/h. Тогаш не се знае зошто во 2013 година брзината е зголемена на 120 километри на час. Патот до денес нема АКТ 16, бидејќи не се завршени постапките за експропријација, изјави Комитова.

Таа посочува дека брзината во оваа делница требало да биде 90 километри на час, и не е познато зошто во 2013 година брзината е зголемена на 120 километри на час.

-Овој проект не е ниту за магистрала, ниту за автопат, додава регионалниот заменик министер Иван Шишков.

Според архитектот Владо Калинов, при промена на ограничувањето, сменети се само ознаките и патната сигнализација, но кривините не се за возење со таква брзина.

-Она што не загрижува е што и во самиот проект попречните свртувања на коловозот се нешто над 4%, што значи дека брзината треба да биде 90 км. При поголеми брзини возилата скршнуваат налево, а во случај на незгода, автобусот тргнал десно, што е предуслов да се претпостави дека се движел со мала брзина, изјави архитектот Владо Калинов.

Тие се децидни дека брзината не е причина за несреќата.

Latest News

Богата агенда:Со кого ќе се сретнат денес Ковачевски и Османи во Софија?

Владата ја објави денешната агенда на Премиерот Ковачевски, министерот за надворешни работи, Бујар Османи и останатиот владин состав. "Вечерва заврши...

More Articles Like This