Објавено на:

Бугарите удрија по Евровизија 2022: Скандали и политика!

t

По распадот на Европа предизвикан од смртоносната пандемија „Ковид-19“, во која светот ги затвора очите пред културата, музиката и киното, овогодинешниот избор за песна на Евровизија беше погламурозен од кога било за да го одбележи враќањето на креативноста, креативноста и жедта за добра музика, пишуваат бугарските медиуми.


Овогодинешната идеја на организаторите на Европската унија за радио и телевизија беше заклучена во главната цел: потребата од различност. Самиот слоган на натпреварот „Sound of beauty“ е отелотворен во експлозија на бои, иновативна мултимедија, футуристички украсена сцена и спектакуларен звук. Барем така вети првото полуфинале на 66-тото годишно издание на натпреварот за песна во вторник навечер.

Навистина, на сцената беа претставени секакви стилови, опуштени визии, смели и шокантни стајлинзи, како што е настапот на норвешкиот бенд Сабвулфер со волчји маски за време на претставувањето на нивната песна „Дајте му на волкот банана“. на волкот банана. )


Настанот се одржува во Италија, во шарениот град Торино, откако лани победи озлогласениот Манескин со песната „Zitti e buoni“. Натпреварот за песна се состои од две полуфиналиња на 10 и 12 мај и финале на 14 мај 2022 година. Трите претстави се одржуваат во Пала Алпитур во Торино, со капацитет од приближно 15.000 седишта. Домаќини на настанот се Алесандро Кателан, италијанската ѕвезда Лаура Паузини, која се појави во прекрасни розови фустани на првата натпреварувачка вечер и Мика – миленик на многу млади луѓе во Италија. Учествуваат 40 земји, а Ерменија и Црна Гора се враќаат по нивното повлекување од трката во 2021 година.


Но, и покрај спектакуларното отворање, кое ги остави без здив публиката и гледачите, небото за овогодинешната „Евровизија 2022“ не е без облаци и зад светлите рефлектори, напорната работа и брилијантноста, скандал по скандал од глава до глава, гласини, контроверзии „

Сомнежи за политизација

Организаторите на натпреварот во неколку наврати во текот на годините на натпреварот изјавија дека се стремат да се разликуваат од каква било манифестација на политизација. Европската радиодифузна унија (ЕБУ), синдикатот на јавните медиуми што го одржува Изборот за песна на Евровизија, секогаш тврдеше дека годишниот настан е строго аполитичен и мора да покаже дека музиката може да ја обедини Европа. За таа цел, ЕБУ ги принуди националните функционери да ги менуваат текстовите на нивните песни, ги отфрлија барањата за учество поради прекумерна политичка ориентација, па дури и користеше технологија против богохулење.

Но, бидејќи овогодинешниот натпревар во Торино е во сенка на тековната руска војна во Украина, посветеноста на ЕБУ за политичка неутралност е на жесток тест.

Во првите часови откако Путин ја започна својата инвазија на Украина на 24 февруари, ЕБУ се спротивстави на повиците Русија да биде исклучена од натпреварот. Но, само еден ден подоцна, тој направи импресивен пресврт, објавувајќи дека учеството на Русија ќе биде забрането бидејќи тоа може да го „наруши престижот на натпреварот“. Со оглед на реакциите на публиката во салата Пала Алпитур на претставувањето на украинската песна, изразувајќи невидена поддршка и сочувство за моментално уништената земја, тешко е да се замисли настап на сцената на претставници на Русија и негативизам, кој би бил обоен. спектакуларната вечер и натпреварот воопшто.

Сепак, постои еден суптилен, но всушност многу важен момент. Од самиот почеток на натпреварот и дури неколку недели пред да започне, обложувалниците го предвидуваат омилениот украински бенд „Калуш“ и неговата песна „Стефани“, но за разлика од другите години, овојпат, според аналитичарите, тоа не е поради оценката. на песната достоинство, и поради нивната позиција како доаѓаат од неправедни и подложни на ѕверства и уништување во моментот луѓе во лицето на војната.

Песната е посветена на мајката на фронтменот на бендот Олег Псјук и содржи зборови како „Секогаш ќе си го најдам патот дома, дури и ако сите патишта се уништени“. Иако украинскиот оркестар Калуш ја напиша „Стефанија“ пред инвазијата, многумина во песната видоа едвај сокриени патриотски чувства: „Мајка Стефани, мајко Стефани; полето цвета, но косата ѝ е седа. Ме лулаше како бебе, дај ми ритам.“ се вели во еден од стиховите. „И не можеш да ѝ ја одземеш волјата што ја добив.

Сепак, суптилниот момент е во перцепцијата на овој длабоко продорен, музички и креативно совршено издржан и претставен производ со иновативни елементи и комбинација на модерен и оригинален звук. Некако ќе биде најмалку жално ако „Стефани“ ја добие годинашната награда не поради нејзините заслуги, туку поради желбата да се однесува „политички коректно“. На крајот на краиштата, светот на музиката е толку моќен токму поради неговата убавина, а за „Евровизија“ тоа треба да биде нејзино верување, исклучувајќи ја подреденоста на социјалните и политичките предрасуди?!

Целата колумна на следниот линк: https://bgnes.bg/news/evrovizia-2022-politika-skandali-stremezh-k-m-raznoobrazie/

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Захарова: Евровизија 2024 ја надмина секоја оргија…

Овогодинешниот избор за песна на Евровизија „ја…

Швајцарија победи на Евровизија 2024, Немо ја…

Заврши финалето на 68. Избор за песна на…

Нова драма на Евровизија: Холанѓаните го бојкотираат…

Нема крај на драмата и бојкотите во…

Српската претставничка на Евровизија: Горда сум што…

Годинешниот евровизиски фаворит на Србија е Теодора…

Протест во Малме поради Израел: „Евровизија го…

Голем протест се одржува на главниот плоштад…