Објавено на:

Специјален руски лет до Вашингтон

t

Специјалниот авион Ил-96 тргна од Москва во 09:19 часот наутро и продолжи кон Санкт Петербург, каде што слета во 10:16 часот. Во 12:15 часот, полета од Санкт Петербург за Њујорк, лет од 11 часа и 52 минути, пристигнувајќи во 12:10 часот, на 26 декември, пишува Asiatimes.

Тој би го напуштил Њујорк во 8:34 часот и ќе пристигне во Вашингтон во 09:27 часот по 53-минутен лет. Ќе остане во Вашингтон до попладне, поаѓајќи од аеродромот Далес во 16:49 (16:49 часот).

Според руската портпаролка Марија Захарова, летот бил договорен за „уште една ротација на дипломати“.

Ако летот навистина донесе официјални соговорници на високо ниво во Вашингтон на средби, средбите можеше да траат не повеќе од неколку часа. Станува збор за 50-минутно патување од Далес до центарот на ДЦ, но состаноците можеа да се одржат на аеродромот, со што ќе се затвори можното покривање на медиумите. Ако ова сценарио се покаже како точно, ќе имало четири часа за состаноци, вклучувајќи го и ручекот.

Целосно е шпекулативно што се случило, ако воопшто има. Но, имаше коментари од двете страни кои укажуваат дека веројатно се во тек подготовки за рана средба Трамп-Путин. Предложени се различни локации за таква средба, но сигурно е дека секоја локација ќе треба да им понуди на двајцата лидери многу високо ниво на безбедност.

Ова остава традиционални избори како што се Женева и други, вклучувајќи ги Доха, Катар и Абу Даби во ОАЕ. Путин беше пречекан со многу помпа во Абу Даби во декември 2023 година и Русите негуваа врски со ОАЕ и Саудиска Арабија.

Катар, од друга страна, е домаќин на американските воздухопловни сили во Ал-Удеид и предниот штаб на CENTCOM. Ова би можело да го исклучи Катар поради безбедносни причини, како што смета руската страна.

ИЛ-96 испратен од Москва во Вашингтон е управуван од руската специјална ескадрила за летови, позната и како 235-ти посебен авијациски одред.

Овој одред беше формиран во 1956 година, главно имитирајќи ги Соединетите држави, користејќи специјално модифицирани комерцијални авиони за транспорт на високи руски функционери, вклучувајќи го и рускиот претседател Владимир Путин.

Одредот управува со 13 авиони со долг дострел ИЛ-96 и 5 Ту-214 и вообичаено е сместен на аеродромот Внуково југозападно од Москва. Ту-214 е авион со среден дострел со два мотори.

Моделот IL-96 што го користи Путин е означен како Il-96-300PU. Тоа е примарен претседателски авион на руската флота. Авионот има четири мотори и дизајн со широко тело. Внатрешноста е специјално модифицирана за ВИП употреба.

Постои голем јаз во разбирањето меѓу Вашингтон и Москва за решавање на војната во Украина. Малку е веројатно дека може да се одржи некаков состанок освен ако претходно не се намали јазот.

Јазот го вклучува долгорочното присуство на НАТО во Украина, територијалните прашања, демилитаризацијата, третманот на руските говорители во Украина, статусот на Руската православна црква во Украина и користењето на пристаништата и аеродромите за извоз на жито, транзит на гасоводи до Европа, територијалните граници и рамката на идните односи меѓу Украина и Русија, вклучувајќи го и односот на Украина со Европската заедница.

Вклучени се и американските и европските санкции кон Русија и различни безбедносни прашања кои ги вклучуваат НАТО и Русија.

Се очекува договорот да вклучи чекори од сите страни за намалување на параметрите на конфликтот. Ова би можело да вклучи договор каде Русија ќе престане да ја бомбардира украинската енергетска инфраструктура и Украинците да престанат да ја напаѓаат руската територија (и може да вклучи и барање за отстранување на украинските сили од регионот Курск).

Ваквите мерки би биле градење доверба меѓу директорите. Дали Вашингтон навистина би можел да ја контролира Украина е отворено прашање.

Вашингтон треба да ја стабилизира западна Европа каде што економиите се блиску до слободен пад и каде што Германците затвораат фабрики за автомобили. Клучно прашање е прифатлива енергија, особено природниот гас.

Дел од три четвртини уништениот гасовод Северен тек би можел да биде вратен во употреба доколку САД сакаат брзо да се придвижат за да го намалат притисокот врз Германија. Слично, треба да се обнови транзитот на гас низ Украина. Трамп би можел да склучи договор користејќи обнова на некои од овие услуги и отстранување на некои санкции како мерка за градење доверба со Путин.

Има многу можни карти на маса ако играчите се воопшто подготвени за договор. Русите се многу блиску до преземање на Часив Јар и недалеку од Покровск, клучен транзитен центар. Сега се чини дека Русија ќе притиска силно за стратешки да ги порази Украинците во двата града, веројатно најмногу за неколку недели.

Ова ќе му даде на Путин клучна предност во преговорите и ќе го охрабри Доналд Трамп да се обиде и да продолжи брзо да ја доведе војната до крај пред владата на Зеленски конечно да се распадне.

Стивен Брајан е дописник на Азија Тајмс и служеше како персонален директор на Поткомитетот за Блискиот Исток на Комитетот за надворешни односи на американскиот Сенат и како заменик потсекретар за одбрана за политика.

Оваа статија за прв пат беше објавена на неговиот билтен Substack Weapons and Strategy и е повторно објавен со дозвола.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Специјален руски лет до Вашингтон

Специјалниот авион Ил-96 тргна од Москва во…

„ФАЈНЕНШЛ ТАЈМС“: Москва има план за напад…

Москва има детален план за напад на…

Американско министерство за финансии: Кина изврши хакерски…

Американското Министерство за финансии објави дека кинески…

Лавров: Москва е подготвена на преговори со…

Москва е подготвена за преговори за решавање…

Медведев повторно се заканува: Директен конфликт меѓу…

Директен конфликт меѓу Русија и САД, доколку…