Четиридневна работна недела и во Србија

t

Компанијата „Менпауер груп Србија“ го претстави концептот четири работни дена во неделата и со тоа се приклучи на светскиот тренд за кој наголемо се пишуваше последните месеци.
Од 2020 година, компанијата работи како независен кластер за Југоисточна Европа, давајќи можност за пофлексибилни деловни модели. Затоа таа го започна својот пилот проект за четиридневна работна недела со цел да донесе помал број работни часови на посреќен, поздрав и поангажиран персонал.
Во текот на пилот проектот беше спроведено истражување кое овозможи да се донесе одлука врз основа на мерливи податоци за неговата долгорочна примена. Според тоа, проектот за четиридневна работна недела беше трајно усвоен.
Зошто четири дена?
Поголема мотивација на вработените, агилност, ментално здравје, одговорност, повисок квалитет на услугата, подобри перформанси и дигитализација на процесот се клучните зборови на новото деловно поглавје.

Резултатите од истражувањето и анализата во Србија за време на пилот-проектот го покажаа следново:
– Поголема ангажираност и продуктивност на вработените, при што 90,5% од вработените изјавиле дека се овластени поефикасно да ги извршуваат своите работни активности;
– На подобра рамнотежа на приватниот и деловниот живот на вработените, каде 97% од вработените имаат позитивно влијание врз рамнотежата на приватното и деловното;
– Дека 91% од вработените силно се согласуваат да ја видат својата идна кариера во оваа компанија (во споредба со 75% пред пилот проектот);
– Дека новиот режим на работа ќе придонесе и за еколошкиот аспект на бизнисот бидејќи ќе се намали потрошувачката на енергија;
– Зголемена привлечност за нов кадар;
– Потребата да биде дежурен по еден член од секој тим во текот на петтиот неработен ден, со цел да се обезбеди континуитет во работењето со клиентите и партнерите;
– Мотивирање на други компании за слични акции кои се фокусираат на нивните вработени.
Пократкиот животен век на компаниите, растот на флексибилноста, поголем промет, поголема вредност на интелектуалната сопственост на компанијата во однос на материјалот, доведуваат до искуства за кои нема јасна деловна историја. Персоналот се повеќе бара причина зошто прават нешто (цел) и за тоа е потребен дополнителен капацитет на компанијата. Во минатото лидерската позиција се рефлектираше во делувањето кон јасно дефинирани, конкретни улоги, а денес автентичноста на лидерите и компаниите е важна вредност, пишува „Телеграф бизнис“.
Искуството покажува дека традиционалните компании ја губат битката за млади таленти, бидејќи светскиот тренд е дека младите сакаат повеќе да работат во стартапи и технолошки компании, а задачата на секоја компанија е да најде персонализиран начин да стане атрактивен работодавач.


ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Дојави за бомби во основни и средни…

Утрово во неколку училишта на територијата на…

Повеќе од 24 часа: Српските лекари се…

Српските лекари сè уште се борат за…

Крвава кафана во Србија: Пијан пејач избоде…

Пејачот Милош С. (39) кој е уапсен…

Познат пејач со нож избодел две лица…

Српската полиција соопшти дека масовна тепачка во…

Мурати: Курти нема храброст да потпише договор…

Претседателот на косовската партија Движење за обединување,…