Објавено на:

Белград ќе има функционално метро до крајот на 2028 или почетокот на 2029 година

t

Претседателот на градското собрание во Белград, Никола Никодијевиќ денеска најави дека првата линија на белградското метро ќе почне да работи на крајот на 2028 или почетокот на 2029 година и додаде дека „кртовите“ кои ќе ги копаат подземните цевки низ кои метрото ќе работи ќе влеате во земјата во 2025 година.

Тој за Танјуг изјави дека веќе се започнати работите на депото на Макишко Поле, што, како што напоменува, е најкомплицираниот дел бидејќи депото е местото од каде што ќе се управува со целиот систем.

„Кога ќе почне изградбата на метро станици во надземниот ископ и кога граѓаните ќе го видат со голо око, тогаш ќе биде поедноставно. Белградското метро веќе не е бајка за белграѓани, тоа е наше реалност, секој ден сме се поблиску до остварување на тој сон“, рече претседателот на Собранието.

Метрото не е единственото решение за сообраќајниот проблем во Белград, рече Никодијевиќ и додаде дека покрај метрото, се работи и на „БГ Воз“, кој треба да им служи на околните општини од Белград за да ги поврзат со метрото.што е можно побрзо и поефикасно.

„Сега сакаме да изградиме нова линија Земун-Сурчин за да го поврземе белградскиот аеродром, тоа треба да го направиме до 2027 година затоа што Експо 2027 е одлична можност за Белград. Ако немаме обврска на парцелата каде што е ЕКСПО се наоѓа, тоа не значи дека немаме никакви обврски. Мораме да смислиме како да донесеме толку голем број луѓе на Експо и да ги вратиме назад“, рече тој.

Никодијевиќ вели дека за функционирање на градот во летниот период е клучно да се завршат проектите што можат да се направат во текот на летото, како што се реконструкција на одреден дел од улиците, замена на инсталации, за да може Градот на Белград ќе биде подготвен за 1 септември.

Како што наведе, и Белград има проблем со водоснабдувањето во одредени делови од градот, поради што се гради водоводот Макиш-Младеновац, посочувајќи дека на тој регионален водовод се приклучуваат нови делови од градот. .

Никодијевиќ истакна дека во текот на летните денови, кога температурите се високи, работата на градилиштата во Белград започнува многу порано од вообичаеното, за да се работи со помал интензитет во периодот околу 12, 13, 15 часот и така што работниците не би биле изложени на толку многу напор.

Според него, потрошувачката на струја во Белград во летните месеци е поголема отколку во зима поради употребата на клима уреди поради високите температури.

„Тоа се климатски промени за кои сме свесни, кои водат до многу високи температури во текот на ноќта, дури и во текот на ноќта температурата не паѓа во Белград. Климатските промени се неизбежни и најмногу се чувствуваат на Балканот и Медитеранот додадена.

Како што наведе, во 2015 година била донесена стратегија за приспособување на Белград кон климатските промени, во која има низа мерки кои Белград ќе треба да ги преземе во иднина за да се справи со климатските промени.

„Во идната изградба на населени места и улици ќе треба да се спроведат препораките од таа стратегија, но она што е веќе направено ќе трае со години за да се прилагоди на системот, не пишува до кога сето ова треба да се направи, туку се се работи“, рече претседателот на градското собрание.

На прашањето дали ќе има доволно пари за се што се планира да се направи во Белград, Никодијевиќ вели дека желбите и амбициите растат поради што недостигаат пари, но додаде дека посебен акцент се става на грижата за луѓето. и нивните потреби, како што се бесплатни градинки, приватни и државни, изградба на инфраструктура.

Исто така, додава тој, планирано е следната година Градското сообраќајно претпријатие (ГСП) на Белград да набави 300 нови автобуси и 100 трамваи, со напомена дека според новиот договор, приватниците мора да имаат нови возила не постари од две или три години. .

„Услов за распишување нов тендер за приватни превозници е да мора да имате нови возила, да не можете да ги возите белграѓани во расипани автобуси стари 10 години и да немате клима на 40 степени. ги исполнуваат овие услови ќе можат да учествуваат на тендерот“, објасни тој и апелираше до граѓаните да плаќаат превоз за Белград да има нови возила.

Кога станува збор за битпазарот во Нов Белград, Никодијевиќ рече дека битпазарот е преместен и дека сите што работеле на битпазарот сега имаат многу подобри услови за работа, а локацијата каде што се наоѓала битпазарот е продадена и на него ќе се изгради стопански објект .

„Зборував со директорот на маркетите, отидов со него да посетиме неколку маркети до Палилулската пазар, се изненадив на колку пазари изгледа убаво Стариот Меркатор. Кај Бајлони се гради и метро станица, па ќе треба да ги координираме работите, но имаме планови маркетите да станат како италијанските пазари, мултифункционални“, најави Никодијевиќ.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

МНР потврди дека македонска државјанка загинала во…

Министерството за надворешни работи и надворешна трговија…

Белград ќе има функционално метро до крајот…

Претседателот на градското собрание во Белград, Никола…

Пукање во Белград, едно лице е повредено

21-годишен маж вечерва бил застрелан во ногата…

Во Белград претставен новиот кинески брз воз:…

Во Белград беше претставен новиот електричен кинески…

Лавров за Серспскиот собор: „Херојскиот српски народ…

Министерот за надворешни работи на Русија, Сергеј…