Србите ќе патуваат со 200 километри на час по целата должина на пругата Белград-Ниш
Агенцијата за просторно планирање и урбанизам на Србија најави јавен увид на нацрт-измените и дополнувањата на просторниот план на просторот за посебна намена на инфраструктурниот коридор на пругата Белград-Ниш.
Како што е наведено во овој документ, основниот концепт на модернизација и реконструкција на пругата Белград-Ниш е да се создаде модерна железничка пруга со две колосеци по целата нејзина должина за мешовит (патнички и товарен) сообраќај и брзина до 200 km/ ж, соопшти еКапија.
Непосреден предмет на измените на Просторниот план е создавање услови за модернизација и реконструкција на постојната железничка пруга на три делници со вкупна должина од околу 109 километри за сообраќај со брзина до 200 километри на час. Овие делници се: Велика Плана – Гиље (долга околу 50 км), Параќин – Сталаќ (долга околу 20 км) и Ѓунис – Трупале (долга околу 38 км). Надвор од опфатот на овој просторен план се делници за кои се применуваат важечките плански документи за просторно и урбанистичко планирање за железницата.
„Модернизираната железница треба да овозможи високо ниво на безбедност, капацитет и удобност во превозот на патници и стоки, што значително ќе придонесе за конкурентноста на железницата во однос на другите видови на транспорт, ќе овозможи рационална прераспределба на сообраќајот и ќе ја зголеми ниво на заштита на животната средина во коридорот“, се вели во документот во каков увид имал еКапија. Кога станува збор за постојките, се предлага укинување на станиците Старо Село, Ново село, Лапово Варош и Лапово Ранжирна, потоа Дреновац и Лучине како и Трњани, Нозрина, Суповачки мост, Мезграја и Вртиште. Предвидена е реконструкција и модернизација на станиците Велика Плана, Марковац, Багрдан и Јагодина, како и новата централна станица Лапово наместо постоечките две официјални станици (Лапово Варош и Лапово). Ќе се реконструираат и станиците Параќин и Чиќевац, а на местото на постојната станица ќе се формира станицата Сикирица-Ратаре. И станиците Алексинац и Трупале чекаат на реконструкција и модернизација, додека станиците Корман и Адровац се заменуваат со нови, додека нови станици се градат на постојните станици Лужана и Тешица. Се укинува постоечката станица Грејач, но оставена е можноста за поврзување со планираната траса и поврзување на индустрискиот колосек за потребите на локалната економија, пишува еКапија.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Мали: Србија е на прво место по…
Министерот за финансии на Србија, Синиша Мали…
ТРАГЕДИЈА: Познат српски спортист се удави за…
Познатиот српски кросфит спортист Лазар Ѓукиќ се…
Србија ги прати во Косово посмртните останки…
Автомобилот со посмртните останки на Фатон Хајризи,…
Вучиќ: Не ми паѓа на памет да…
Претседателот на Србија, Александар Вучиќ изјави дека…
Српскиот хеликоптер ја напушти Македонија, исфрлиле 248…
Припадниците на Хеликоптерската единица и Секторот за…