Шаќири се пофали: Септемвриската плата на наставниците ќе биде со историско покачување

t

Септемвриската плата за вработените во основното и средното образование е повисока за 15 проценти, информираат од МОН.

-Тоа значи дека околу 32.500 вработени, од кои 25.000 наставници, добиваат дополнителна мотивација за работа и лично вложување во унапредувањето на квалитетот на националниот образовен систем.
Заедно со досегашните зголемувања од 21 процент, вработените во образованието добиваат историски најголема поддршка. И во услови на економска и енергетска криза, пари за наставниците има. Оваа Влада и Министерството за образование и наука на дело покажуваат дека се грижат за достоинствено вреднување на нивниот труд, желба и посветеност.

Ја реализираме заложбата наставниците да го добијат заслужениот статус во општествената хиерархија, за да можат да бидат главен фактор во унапредувањето на квалитетот на образованието. Затоа, Министерството за образование и наука обезбедува услови за нивен професионален и кариререн развој преку постојани обуки и можности за напредување во звања.Продолжуваме да работиме на подигнување на дигнитетот на просветителската дејност и во иднина, велат од министерството.

Министерот Шаќири денеска потсети дека во изминатиот период со СОНК е постигнато, како што рече, историско покачување од 15 проценти за платите на наставниците кои ќе ги добијат со септемвриската плата. Со Синдикатот ќе следува дефинирање и потпишување нови колективни договори за основно и за средно образование и ќе бидат во дијалог за политики за подобрување на квалитетот на образованието.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

МОН ќе чека да заврши кривичната постапка,…

Од Министерството за образование и наука денеска…

МОН: Семејствата на повредените кои се наоѓаат…

Министерството за образование и наука информира дека…

„Вие сте одговорни, од вас зависи“ порачаа…

Пред Министерството за образование на Србија се…

МОН дава финансиска поддршка за студирање на…

Студентите кои ќе се запишат на додипломски,…

Ученици поправале оцени во е-дневник, МОН бара…

Упад во системот на електронскиот дневник, кој…