Американците на „црниот петок“ потрошиле околу 11 милијарди долари на онлајн шопинг
Американците годинава на „црниот петок“ потрошиле околу 11 милијарди долари за онлајн купување, што е за 10,2 отсто повеќе од лани, покажуваат податоците на Adobe Analytics.
Компанијата наведува дека на црниот петок Американците најчесто купувале шминка, производи за нега на кожа и коса, како и Bluetooth звучници и машини за еспресо преку интернет.
Продажбата на играчки преку Интернет е зголемена за 622 отсто во однос на просечната дневна продажба во октомври, додека продажбата на накит е зголемена за 561 отсто, а на апарати за домаќинство за 476 отсто во однос на октомври, се наведува во соопштението за печатот, пренесе телевизијата АБЦ.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
ФБИ нуди награда за информации поврзани со…
Федералното истражно биро на САД (ФБИ) понуди…
Амбасадата на САД во Приштина му се…
В.Д амбасадорката на САД во Приштина, Ана…
Познато е кој ја уби демократската претставничка…
Осомничениот за атентатот и обидот за атентат…
Путин и Трамп разговарале за конфликтот меѓу…
Рускиот претседател Владимир Путин разговарал по телефон…
УЖАС во САД: Убиени пратеничка на демократите…
Минесота е во шок откако државната претставничка…