Град Скопје соопшти: Решени повеќе од 1400 барања од граѓаните

t

На електронската адреса за комуникација со граѓаните 24@skopje.gov.mk досега се пристигнати 1.597 барања, од кои решени се дури 1.437. Најголемиот број граѓани на овој мејл пријавиле проблеми од областа на даночните прашања, уредувањето и одржувањето на зеленилото на јавните површини, како и проблеми со јавниот превоз и чистењето на диви депонии, информираат од Град Скопје.

На електронската адреса 24@skopje.gov.mk граѓаните можат да пријавуваат предизвици во надлежност на градот, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа.

Целта на овој проект е ефикасно и ефективно работење на градската администрација во служба на граѓаните, која ќе придонесе Скопје да биде функционален град кој нуди брзи, квалитетни и навремени услуги за скопјани. Со ваквиот начин на комуникација Градот Скопје станува поблизок до скопјани и има за цел преку непосреден однос со граѓаните да ги реши секојдневните предизвици со кои тие се соочени, стои во соопштението на градската управа.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Филмска бркотница со автомобили во Скопје: Се…

Бркотница со автомобили и пукање од пиштол…

Трагедија: Скопјанец пронајден мртов во стан

На 03.10.2022 во 23.08 часот во Полициска…

Половина Скопје без струја поради дефект на…

Половина Скопје утрово пред 9 часот остана…

21-годишна девојка физички нападнала полицаец во Скопје

На 01.10.2022 околу 24 часот пред угостителски објект на…