Американците на „црниот петок“ потрошиле околу 11 милијарди долари на онлајн шопинг
Американците годинава на „црниот петок“ потрошиле околу 11 милијарди долари за онлајн купување, што е за 10,2 отсто повеќе од лани, покажуваат податоците на Adobe Analytics.
Компанијата наведува дека на црниот петок Американците најчесто купувале шминка, производи за нега на кожа и коса, како и Bluetooth звучници и машини за еспресо преку интернет.
Продажбата на играчки преку Интернет е зголемена за 622 отсто во однос на просечната дневна продажба во октомври, додека продажбата на накит е зголемена за 561 отсто, а на апарати за домаќинство за 476 отсто во однос на октомври, се наведува во соопштението за печатот, пренесе телевизијата АБЦ.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Американците на „црниот петок“ потрошиле околу 11…
Американците годинава на „црниот петок“ потрошиле околу…
Бајден: Русија изврши ужасен воздушен напад врз…
Русија изврши ужасен воздушен напад врз Украина…
Трамп: Јужната граница на САД ќе биде…
Два дена откако новоизбраниот американски претседател Доналд…
(Видео) Зеленски: Без помош од САД ќе…
Доколку САД престанат да го поддржуваат Киев,…
Борел: Киев доби дозвола од САД за…
Високиот претставник на ЕУ за надворешна политика…