Голем удap за Фејсбук, Гугл и Јутјуб, ЕУ воведува нова забрaна

t

Таргетираните огласи на интернет заминуваат во историјата, бидејќи во Европската унија е забрането собирањето податоци на граѓаните за рекламирање. На социјалните платформи повеќе не им е дозволено да креираат потрошувачки профили врз основа на нивните лајкови и коментари и да ги продаваат на огласувачите, за да можат да почнат да наплаќаат за нивните услуги.
Со тесно мнозинство од околу триесет гласови во Европскиот парламент беше усвоена забраната за преземање податоци на граѓаните заради рекламирање на Интернет, со што дополнително се заштитуваат правата на поединците. Тоа значи дека социјалните платформи, како „Фејсбук“, „Гугл“ и „Јутјуб“, кои најмногу заработуваат од реклами, веќе не смеат да собираат и продаваат лични податоци на граѓаните кои ги користат, а се наоѓаат во Европската унија.
Хрватската европратеничка Билјана Борзан, која предложи измена на 22-годишниот Закон за дигитални услуги, рече дека промената ќе ги заштити корисниците на Интернет од самоволието на големите платформи и дека сега ќе мора да ги проверат сите компании кои се рекламираат на нив и обезбедуваат квалитетна услуга.

Покрај собирањето податоци за рекламни цели, забрането е и обработка на чувствителни податоци, како што се информации за сексуалната ориентација, што алгоритмот може да ги претпостави следејќи ги активностите на корисниците на платформата.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Kурти смета дека местото на Косово е…

Косовскиот премиер Албин Курти денеска во Берлин…

Западен Балкан е сѐ поблиску до ЕУ,…

На 1 мај 2004 година мојот претходник…

Битиќи: Со Планот за раст на ЕУ…

„Политичката понуда веќе е јасна, само коалицијата…

ЕУ не успева да ги оданочува супербогатите:…

Владите на Европската Унија годишно губат 286,5…

ЕУ дели бесплатни карти за патување низ…

Европската комисија повторно им подарува билети за…