Минималната плата во Србија од 1 јануари ќе изнесува 650 евра
Претседателот на Србија најави вонредно зголемување на минималната плата од 1 јануари 2026 година, која ќе изнесува 10,1 процент, со што кумулативното зголемување ќе биде повеќе од 30 проценти.
„За прв пат во историјата на Србија, ќе имаме минимална покриеност на потрошувачката кошничка не од 100 проценти, туку од 111 проценти.
Ова покажува колку полесно ќе живеат луѓето“, рече Вучиќ.
Министерот Синиша Мали изјави дека до крајот на 2027 година, минималната плата ќе биде 650 евра, како што беше ветено, и дека тоа се прави во динамиката на сето ова.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Уапсени се петмина онлајн предатори во Србија:…
Српската полиција денеска спровела голема акција во…
Србин насилно отворил резервоар од охридско „порше“…
ОВР Струга поднесе кривична пријава против М.С.(37)…
Еден месец пред изборите, Вучиќ најави помилувања…
Претседателот на Србија, Александар Вучиќ, денес објави…
Србија ослободува 5000 тони дизел од државните…
Србија ќе ослободи околу 5000 тони дизел…
Србија отвори фабрика за израелски дронови, Вучиќ…
Српскиот претседател Александар Вучиќ соопшти дека денеска…