Српската влада донесе одлука за зголемување на минималната плата – од 1 јануари минималецот 551 евро
Српската влада на денешната седница донесе одлука за редовно зголемување на минималната плата од 1 јануари 2026 година на 551 евро, што е зголемување од 10,1 процент, потврди Министерството за финансии за Танјуг.
Минималната плата ќе се зголеми на 371 динар по работен час и ќе изнесува 64.554 динари месечно. Пред тоа, минималната плата ќе биде вонредно зголемена од 1 октомври годинава за 9,4 проценти или од 450 на 500 евра.
Србија ја зголемува минималната плата на 551 евро
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Уште еден српски функционер оди во притвор!
Судија за претходна постапка од Посебното одделение…
Народната банка на Србија: Динарот е стабилен,…
Курсот на српскиот динар е стабилен, а…
30 дена притвор за командантот Жмириќ и…
Судија на претходна постапка им одреди притвор…
Србија купува шест борбени авиони од Чешка,…
Чешката Република ѝ продаде на Србија шест…
Универзитетот во Белград алармира: БИА речиси една…
Универзитетот во Белград изрази загриженост поради сознанијата…