620 евра минимална плата во Бугарија од 1 јануари

t

Минималната плата од 1 јануари 2026 година ќе изнесува 620 евра, односно 1.213 лева. Ова го објави пратеничката на ГЕРБ-СДС, Деница Сачева, по вонредниот состанок на Заедничкиот управувачки совет (ЗУС), на кој беа разгледани параметрите на трите буџети за 2026 година – државниот, НЗО и ДОО, објави БГНЕС.

Вчера бугарските медиуми објавија зголемување на платите во здравството. Од први јануари лекар специјализант ќе зема 1860 евра плата, додека медицинска сестра 1550 евра.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Македонско-бугарската историска комисија повторно без резултати: Нема…

Последниот состанок на заедничката мултидисциплинарна експертска комисија…

Јотова и Радев криеле помилувања? Имињата се…

Во официјалниот регистар на помилувања што го…

Урсула фон дер Лајен следната недела во…

Претседателката на Европската комисија, Урсула фон дер…

Касис понуди помош од ОБСЕ за Македонија…

Продлабочување на билатералната соработка, зајакнување на економските…

Муцунски: Работиме на дијалог со Бугарија, за…

Дијалогот што во моментов се води во…