И тоа го упропастија: Не работи апликацијата Мој ДДВ
Управата за јавни приходи ја информира јавноста дека мобилната апликација „МојДДВ“ во моментов работи со прекини. Тимот на УЈП интензивно работи на отстранување на проблемот, со цел апликацијата да биде целосно функционална.
„Ги информираме корисниците дека, согласно член 6 од Законот за враќање на дел од износот на ДДВ на физичките лица, фискалните сметки можат да се скенираат во рок од 10 дена од датумот на нивното издавање. Тоа значи дека сите сметки, кои се во рамки на овој рок, ќе можат да бидат скенирани веднаш штом апликацијата повторно биде ставена во функција.
Ги молиме сите корисници за трпеливост и разбирање. Тимот на Управата за јавни приходи е целосно ангажиран и работи на надминување на техничките пречки“, велат од УЈП во соопштението.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
И тоа го упропастија: Не работи апликацијата…
Управата за јавни приходи ја информира јавноста…
23-годишник пријавил измама, со украдени лични податоци…
На 26.06.2025 во 11.00 часот во СВР…
Од понеделник уште потопло со пораст на…
По преодното дестабилизирање на времето, од понеделник…
Возеле дрво пијани: Уапсени повеќе возачи
Денеска (28.06.2025) во 00.13 часот на ул.„100“…
Па нели Британците ќе инвестираа: Владата тешко…
До овој момент нема пристигнато понуда за…