Објавено на:

Вонредно зголемување на минималната плата во Србија

t

Владата на Србија донесе одлука за значително зголемување на минималната плата. Според најавите, од 1 октомври 2025 година минималната плата ќе изнесува 500 евра, додека од 1 јануари 2026 година ќе се зголеми на 550 евра.

Министерот за финансии Синиша Мали и претседателот Александар Вучиќ истакнаа дека ова зголемување е дел од стратегијата за подобрување на животниот стандард и зголемување на куповната моќ на работниците.

Сегашната минимална плата изнесува околу 457 евра, што значи дека од октомври следува покачување од околу 9,4%, а од јануари дополнително зголемување.

Оваа мерка ќе влијае на речиси 95.000 работници кои моментално примаат минимална плата, со цел да се подобрат нивните услови за работа и живот.

Вучиќ истакна дека преку оваа политика се очекува и раст на пензиите, како и зголемување на просечната плата во земјата.

Синдикатите ја поздравија одлуката, додека дел од работодавачите изразија загриженост поради зголемените трошоци.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Мицкоски со одговор: Еве дали ќе се…

Претседателот на Владата, Христијан Мицкоски, за предлогот…

Мицкоски: Немам дилема за предвремени избори, Парламентот…

Немам дилема за предвремени избори. Парламентот е…

Царинска управа: Разбиена меѓународна криминална група поврзана…

По спроведена истрага на Oдделението за истраги…

Бизарна афера во Финска: Русија осомничена за…

Финска истражува серија мистериозни упади во домовите…

Радев: Нападот со дронови врз цивилни бродови…

Бугарскиот премиер Румен Радев денеска свика вонреден…