Вонредно зголемување на минималната плата во Србија
Владата на Србија донесе одлука за значително зголемување на минималната плата. Според најавите, од 1 октомври 2025 година минималната плата ќе изнесува 500 евра, додека од 1 јануари 2026 година ќе се зголеми на 550 евра.
Министерот за финансии Синиша Мали и претседателот Александар Вучиќ истакнаа дека ова зголемување е дел од стратегијата за подобрување на животниот стандард и зголемување на куповната моќ на работниците.
Сегашната минимална плата изнесува околу 457 евра, што значи дека од октомври следува покачување од околу 9,4%, а од јануари дополнително зголемување.
Оваа мерка ќе влијае на речиси 95.000 работници кои моментално примаат минимална плата, со цел да се подобрат нивните услови за работа и живот.
Вучиќ истакна дека преку оваа политика се очекува и раст на пензиите, како и зголемување на просечната плата во земјата.
Синдикатите ја поздравија одлуката, додека дел од работодавачите изразија загриженост поради зголемените трошоци.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Мицкоски со одговор: Еве дали ќе се…
Претседателот на Владата, Христијан Мицкоски, за предлогот…
Мицкоски: Немам дилема за предвремени избори, Парламентот…
Немам дилема за предвремени избори. Парламентот е…
Царинска управа: Разбиена меѓународна криминална група поврзана…
По спроведена истрага на Oдделението за истраги…
Бизарна афера во Финска: Русија осомничена за…
Финска истражува серија мистериозни упади во домовите…
Радев: Нападот со дронови врз цивилни бродови…
Бугарскиот премиер Румен Радев денеска свика вонреден…